خاطرات کاغذی

101 سگ خالدار

شخصیت اصلی این مجموعه کارتونی "پلاتیپوس" آبی رنگی - جانور بومی قارۀ استرالیا - به نام "مگ‌مگ" بود. مگ‌مگ شخصیتی مهربان، باهوش و زیرک داشت. او به همراه دوستانش در جزیره‌ای کوچک و دورافتاده زندگی می‌کرد. آنها زندگی خوب و خوشی داشتند، اما گاهی با دردسرهای عجیبی دست به گریبان می‌شدند.
کد خبر: ۱۴۰۴۰۸۵
نویسنده مریم فلاح

مسبب اکثر این دردسرها هم مار بدجنسی به نام "نیش‌نیش" بود. ماری بنفش رنگ که به مگ‌مگ و دوستانش حسادت می‌کرد و با نقشه‌های شوم خود سعی داشت مگ‌مگ و دوستانش را از پیش رو بردارد و خودش همه‌کارۀ جزیره شود؛ دستیاری هم داشت که پرنده‌ای بزرگ و چاق به نام "په‌په " بود. او شخصیت نسبتاً دست و پا چلفتی داشت اما ذاتا او را بد نمی دیدیم چون مهربان و بی‌آلایش نشان داده می شد.یکی از نکات جالب این کارتون، تلویزیونی بود که هر از گاهی از آسمان و زمین و دریا به یکباره ظاهر می شد و اخباری متناسب با حال و هوا و وضعیت ساکنین جزیره را از طریق یک خانم اخبارگو اطلاع رسانی می کرد!
انیمیشن"مگ مگ و دوستان زبل"،(با نام اصلی: Ovide and the Gang) طی سال های ۱۹۸۷ و ۱۹۸۸ میلادی توسط استودیوی انیمیشن کانادایی "سینه‌گروپ" به کارگردانی"ریموند بورلت" و"ژان سارو" به طور مشترک توسط کانادا و بلژیک ساخته شد.

تعداد بازدید : 30
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها